Morjens! Me muutetaan!

644A0046Nyt on päässyt käymään sillä tavalla, että jonkun mielestä me tarvittiin vähän uusia näkymiä ja uutta pohjaa jalkojemme alle. Jonkun mielestä on ollut hauskaa lukea näitä meidän juttuja ja joku oli sitä mieltä, että meidän pitäis muuttaa.

Meillä tarkoitan tätä blogia ja jollain Vauva-lehden toimituspäällikköä! Kun on koko lukioajan saanut kuulla omalta äidinkielen opettajalta olevansa jokseenkin keskinkertainen kirjoittaja niin voitte kuvitella miten hellii itsetuntoa saada tällaista palautetta alan ammattilaiselta. Näin jälkeenpäin ajateltuna ei olis ehkä kannattanut ottaa niitä äikän maikan juttuja ihan niin vakavissaan. Se kun näki meidät oppilaat kuulemma väreinä (mä olin myrkynvihreä, kiva juttu), piti täysin validina opetusmetodina kivien koskettelua (siis kyseessä yhä edelleen äidinkielen ope) ja kokeili itsekin sekä lintsausta että näpistelyä ”kun kaikkihan sitä tekee”. Olisin siis saattanut tässä välissä kirjoittaa muutakin kuin sen gradun, jota kukaan ei varmaan ole lukenut kannesta kanteen. En edes minä itse.

No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ja nyt siis musta tulee ihan oikea bloggari kun siirryn vauva.fi-sivustolle. Voinko mä siis nyt alkaa käyttään kaikki to-del-la omituisia vaatteita ja kutsua sitä muodin tulevaisuudeksi? Voinko mä nyt siis alkaa baarissa pyytään ilmaisia juomia koska ”eks sä tiedä kuka mä oon?”? Jos mä siis kävisin yhä muissakin baareissa ku maitobaarissa. Ja sielläkin töissä. Ja voinks mä nyt sanoo, että mun juttuja lukee kohta ehkä muutkin ku ystävät? Ja äiti ja anoppi, jotka on jo valjastettu jakamaan kaiken mitä mä kirjoitan nettiin. Siis kaiken.

Jatkathan säkin silti mun juttujen lukemista? Jookos kookos? Lupaan jatkaa samaa täydellisen luokatonta linjaa sekä kirjoitusten tason että aihealueiden kanssa. Ja jos sä luulet, että käydessäsi vauva.fi-sivustolla muutaman kerran viikossa susta aletaan levittään huhuja joko tulevana möhömahana tai sisällöllisesti arveluttavien mutta silti ah, niin viihdyttävien keskustelujen trollaajana, niin voin opettaa sulle miten selaushistoria tyhjennetään.

Jatkossa siis uusi osoitteeni on www.vauva.fi/mirvan_menomatkat. Tämän uutisen aiheuttaman alkujärkytyksen häiventämiseen suosittelen lukemaan ensimmäisen postaukseni vauva.fille. Tehdään tämä nyt helpoksi. Klikkaa tästä. Siis tuosta ”tästä”-sanasta. Ei siitä vaan siitä aiemmasta. Joka on eri värillä. *huokaus* toivotonta 😉

❤ Mirva

IMG_5360

 

 

 

2 kommenttia artikkeliin ”Morjens! Me muutetaan!

Jätä kommentti